Till en äkta vän '

Jessica Bjelk

Jag vet helt ärligt inte var jag ska börja.
Utan dig är jag ingenting men med dig är jag allt.
Att kunna prata med dig om exakt allt gör mig glad.
Jag känner mig trygg med dig. & att du alltid lyssnar på vad jag har att säga.
Du tröstar mig när jag gråter. Du är inte den som bara går förbi & tittar konstigt om jag gråter.
Att skratta tillsammans med dig är helt underbart.
Att sitta & skratta i flera timmar åt nåt som knappt är kul kan jag inte göra med någon annan än dig.
Ditt skratt, ditt leende din humor är bara så bäst! (a)
Du kommer aldrig förstå hur glad jag är över att ha dig som bästavän.
Att just jag fick uppleva att ha en sån bästavän som dig.
Att få uppleva alla minnen med dig som jag drömt om.  
Kommer du ihåg de minnena i tältet, vi vågade inte sova där så vi gick in & spelade kort, & skulle hämta myggspray ? Eller O-ringen 2009, bara de är inget man kan glömma.   
Eller alla mopperunder vi har kört, till hlm, bjärnum, funnarp, & osby eller bara i lilla Hästveda ?
Då du fick hjärnskakning ?
I sommar ska det bli fler minnen som t.ex O-ringen 2010 & kanske tjoget :D
Tyskland kommer alltid vara ett minne. Bara du & jag tillsammans, ingen annan.
Jag kommer ta vara på den tiden varje minut som går.
Vi delar många hemligheter som bara du & jag vet & det kommer alltid att förbli så.
Alltså det går inte att beskriva med ord för hur bra vän du är . . hur mycket jag än försöker så räcker inte orden till.
Du är det sista jag skulle vilja förlora.
Men du ska veta att du är min bästavän då nu & för alltid!
& vi sa att ingen någonsin skulle kunna förstöra vår vänskap & så ska det förbli.
Du är en äkta vän & jag älskar dig Anette Natalie Jessica Bjelk! 


Kommentarer
Postat av: Jessica :))

naaw , du är min , då nu & föralltid!

jag älskar dej bästavän!

ala minnen med dig är oslagbara ;) eller ska jag

säga oslagbra ;) x'd

Sommaren 2010 kommer slå allt & alla!

Älskar dej mest bästavän! <333333333

2010-04-27 @ 16:21:41
URL: http://jjessicabjjeelk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0