Finare vän får man leta efter , '



Jag kommer aldrig att släppa taget om dig albstv ! ♥


Skolan i dag har varit rätt bra ändå.
Började med 3 timmars engelska ;o
Låter rätt mycket, men det gick snabbt !
Sen efter maten fick vi äntligen våra datorer (y'
& då hade vi programhantering ;)

Efter skolan tog man tåget till K-stad & mötte Isak.
Käkade lite på mc donalds sen gick vi till skopunkten.
Hittade inga jag ville ha, så vi gick till sko dej istället.
& där hittade söötnos ett par till sig & jag hittade de jag ville ha, men det fanns inte i min storlek /:
Sånt händer.
Efter det gick vi en runda till H&M men hittade inget där så vi gick till Cubus & där hittade jag byxor! (y'
Tänk att jag fick Isak till att gå i k-stad med mig, det trodde jag aldrig! :o

Efter det tog man tåget hem, & älskliing följde med mig hem ett tag.

& snart ska jag duscha & sen sova.

jaaaoo, dagen har varit helt perfekt!
tack för allt!
Love you ! ♥


ett stort grattis till Jessica & Johan också, 6 månader!
Glad för er skull ! (:

Kommentarer
Postat av: Jessica :)

Tack emele!!! :D <3

2010-08-25 @ 21:41:13
URL: http://jjessicabjjeelk.blogg.se/
Postat av: Yoieh

Tack emele! :D<3 den förra va från med med men av någon anledning så strå det jessica ;O

2010-08-25 @ 21:42:40
Postat av: Jessica

puuuuuuuuuuusss !

älskar dej ! <3<3<3<3<3

2010-08-26 @ 17:15:24
URL: http://jjessicabjjeelk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0