I wanna grow old with you , '

Igår var det den 21 Augusti 2010 & det innebär att jag & älskliing hade 9 månader!
& det firades på ett mycket bra sätt. 
Med lastbilar & snygga ferrari bilar & mycket sånt. Alltså det som är Isak intresse!

Så vi var i Helsingborg på lastbilsrally, (pärlrally)
Var faktiskt sjukt kul, följde med bara för att se vad det verkligen var för något.
& jag måste faktiskt erkänna att det var sjukt kul & intressant!
Jag är inte så värst intresserad av gamla bilar & lasbilar, kanske lite.
Men jag tror att jag fastnade för de där snygga lastbilarna.

Iallafall, vi hade startnummer 67 av 180, det var meningen att vi skulle åka regenten men
det blev inte så.

Så åkte vi iväg med en typ 12 meters lastbil ?
Skit samma hur lång den var, men den var as lång ;o
Så åkte vi med Isak kompis fråån , ehm vet inte var han kommer ifrån.
Men högt upp från landet iallafall ;)
Gillar hans dialekt (:
Aa, så var isak kartläsare & jag satt & lyssnade & bara kände känslan av att det
faktiskt var sjukt kul.
Man skulle köra en viss runda, så alla 180 lastbilar körde ju samma runda/bana.
Banan var 9,3 mil.
Så skulle man ta 5 olika kontroller.
Efter 2 mil tror jag vi tog den första kontrollen.
Sen körde man vidare ;)
Sen när vi har i mål så var där as snygga lastbilar, då menar jag verkligen RIKTIGT snygga! ;o
Så tittade vi lite på dem & så.
Sen åkte vi väl hem vid 5 på kvällen & jag sov hos älskliing en natt till ! (a)

Så här kommer några bilder på de "vanliga" lastbilarna jag tog vid starten.
Tror faktiskt inte att jag tog några bilder på de där riktigt snygga lastbilarna vid målet /:













Denna bilden får avsluta detta inlägget.
Har fler bilder men orkar inte lägga upp alla.
 Tyvärr raderades ca 25 bilder & bland dom var den lastbilen vi åkte /:
Så tyvärr har jag ingen bild på den /:

Men taack för dessa dagarna med dig älskliiing  !
& tack för dessa 9 månaderna med dig, & det ska bli fler!
I love you! ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica :)

naaajs ! :) <3

2010-08-22 @ 20:26:24
URL: http://jjessicabjjeelk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0