Jag vet inte längre ,'



Man kan om man vill !

Ska jag förlåta när alla tårar runnit ner för kinden
när alla saker vi gjort har blivit minnen
när alla drömmar försvann ut med vinden
så vem ställer upp om man såras, jo ingen
så varför kämpa när ingen orkar med en
man blir sårad ensam sviken & ledsen
Har hittat hon jag vill spendera mitt liv med
inga tvivel, du är min miche
& när jag gråter finns du här hos mig
om jag förlåter finns du här hos mig
du & jag kan aldrig skiljas åt
vem vet varför det bara är så
& alla nätter jag saknar dig för att inte tala om dagarna jag kämpat
för att du & jag ska bli ett par
vill inte andas om du inte finns kvar

& alla nätter som jag drömt
alla nätter som jag gråtit till sömns
& alla nätter jag varit själv för jag inte vågar ringa dig x2

Behöver inte vara perfekt men så länge du försöker
mår jag bra för du är allt jag behöver
du är den som får mig klara av dagen
när vi myser gör du mig svagen
Du skulle få mig så lätt om du bara visste hur
utan dig skulle livet få sitt slut
om jag känner mig nere tar du mig till toppen
behöver aldrig tveka med dig når man aldrig botten
när jag ser i dina ögon tar du mig till en drömvärld
när du kysser mig känner jag mig älskad
för du baby du är finast på jorden
mitt hjärta smälter när du säger dom tre orden
utan dig vad skulle jag då ta mig till
sluta slösa på tiden jag vet ju vad jag vill
jag vill spendera mina dagar med dig
du är den enda & jag älskar bara dig

& alla nätter som jag drömt
alla nätter som jag gråtit till sömns
& alla nätter jag varit själv för jag inte vågar ringa dig x3

Hjärén - alla nätter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0