fjärde december tvåtusentio '

I morse sjöng familjen Andersson & jag mycket fint för min älskling som faktiskt fyller 16 år i dag ;*
Efter lite frukost & så åkte jag till Hästveda för att springa orientering.
Heeh, & det som verkligen inte fick hända, hände ändå, jag vann & jag dööör!
tror jag var 30 sekunder för snabb på min gissade tid. Spelar ingen roll, jag är inte glad över det här. 
Inte kul & lägga banor till nästa år, men det ska nog gå så fort jag har kommit över det här ;) haha xd
Men har man otur så har man ;)

Nu ska jag duscha & äta lite mat. Sen åker man till älskling igen, heheh (a)
Imorgon sticker vi förmodligen till Ullared, yeeaah! :D

Helhelg med älskling, det har nog aldrig hänt ;)

Iloveyou ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0