,

För det första så skriver jag inte detta för att få uppmärksamhet!

Börjar bli trött på att alla tror att de kan lägga all skit på mig & sen tro att jag inte ska bry mig.
Det är mycket jag gömmer undan & bara glömmer för att det helt enkelt inte är något att bry sig om.
Men i längden blir det jobbigt när allt bara fortsätter. 
Jag är inte perfekt, men vem är det?
Jag tog inte åt mig så värst mycket av det som hände nyss . . men man får ändå ta den där skiten om & om igen.
Jag tror helt ärligt att folk är rädda för att stå för sina åsikter så de tar den personen som är närmast & samtidigt tror att det är rätt åt mig.
Jag kan göra fel, men jag tänker mig för, jag gör mitt bästa, tänker ut innan jag gör ett beslut. Besluten kan vara fel, men varför ska man då göra en så stor grej av allt? Varför göra det från en sån liten sak som hade tagit 2 min att förklara & sen hade det varit bra till att inte låta en förklara ordentligt utan bara få massa spydiga kommentarer om hur jag är & att man är de & de. Värdelöst!
När man har försökt göra en sak tusen gånger och ändå inte lyckas, då är det alltså mitt fel?

Vännerna blir färre för att jag är en falsk människa.
- Emelie är ingen att lita på
- hon är bara full med skit.
- Men palla henne
- hon är dum i huvudet
- Hon är en lögnare osv.
Varför?!
Är jag inte värda några vänner eller vad är det frågan om?

Det kanske är så att jag bara har blivit den kompisen/personen som duger när något gäller.
Har jag inte det tillräckligt jobbigt?
Eller det kanske är så att alla tror att jag har det så jättebra så jag kan ta lite skit till . . eller tvärtom att alla vet att jag mår så kasst så jag kan ta ännu mer skit för det märks inte.

Jag har en kille jag tycker väldigt mycket om, utan honom vet jag inte vad jag skulle gjort.
Men han kan inte hjälpa till med allt men han försöker ♥

Jag har en bästavän som finns för mig när det än är. Lyssnar på mig när jag har något att berätta.
Förstår & hjälper mig alltid, då menar jag alltid

Finns många som säger att jag aldrig har tid för andra mer än de här två personerna. Ni har fel.
Så är det inte.
Men helt plötsligt så är allt mitt fel det också.

Nu har jag berättat hur det faktiskt är.
Jag är inte sur på någon speciell nu. Om det nu skulle vara någon som läser & tror att detta handlar om den & den.
Detta handlar inte om den senaste veckan heller, utan från då till nu.

Kommentarer
Postat av: Jessica !

älskling.. inga ord.

De finns saker som jag ångrar..

De finns de gånger då jag med lagt skit på dig, som jag sen ångrat något enomrt. Då jag kanske har överdrivit med allt. Men du känner mig, är jag sur, ledsen eller vad.. så är de inte lätt att kunna prata med mig. Du har lärt dig de och går vidare. Du har aldrig någonsin varit sur på mig så som jag har blivit sur på dig. Och jag vill bara veta att du mår bra! Alla gånger du har suttit på min sängkant och gråtit över min axel! All maskara jag inte har fått bort från min vita fintröja! De ser jag som ett tecken på äkta vänskap. Jag vill offra allt för dig om de bara hade gott! Jag vill alltid ditt bästa även om jag kanske inte visa de varje gång!

Och alla dom som säger att du aldrig har tid med dom utan bara är med mig och Isak... WRONG, Så lite som vi har träffats nu på fritiden... de har aldrig hänt förut... och så lite som du träffar isak! Dom har faktisk ingen rätt att säga att du träffar oss för ofta! För ärligt talat, du träffar oss i princip ALDRIG!

jag blir bara så ledsen när jag ser sånt här. Du är inget värd någon skit!

jag vet inte vad jag ska säga egentligen. Känns som om det bara blev massa babbel nu!



Men du ska veta, jag älskar dej mer än nåt annat!

du är den underbaraste människan som finns!

<333333333333333333333333

2010-12-22 @ 18:33:05
URL: http://jjessicabjjeelk.blogg.se/
Postat av: Emmeellliiiee , '

blev inte alls något babbel nu.

Du är också den enda som jag faktiskt bara har kunnat köra till utan att ens plinga på, det är bara till att gå rakt in & du står där & tröstar mig. Du låter mig förklara vad som hänt eller vad jag är ledsen över.

Så jag håller helt med dig att det är äkta vänskap, det finns ingen annan jag kan berätta allt för heller mer än dig, min bästavän!

Jag är så sjukt glad över att jag har dig vid min sida hela tiden, att kunna säga det där lilla extra som någon annan aldrig kommer få veta. Som bara du & jag vet.



jag älskar dig också & jag hoppas du vet det!

DU är den underbaraste människan som finns!



jag älskar dig, då nu & för alltid! ♥ <333333333333333333333333333333333333333333

2010-12-22 @ 18:47:48
URL: http://onlyyouuuofc.blogg.se/
Postat av: Johanna (:

Emelie, jag vet att vi inte har träffats ordentligt på länge.

Och mycket kanske är mitt fel, men jag vill ändå att du ska veta att jag finns här för dig .

Jag vill finnas här för dig.

Även om jag inte alltid visar eller säger det så saknar jag när vi träffades och "lekte". jag saknar den tiden.

Och jag vet att det är mitt fel att vi inte träffats mer än vi gör men , jag finns alltid för dig .

Älskar dig ! <3333

2010-12-22 @ 23:11:22
URL: http://jjohannaoolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0