31 frågor om en person jag älskar

1 Vad heter han/hon? Isak Andersson
2 Hur gammal är han/hon? 16
3 Hur länge har du varit tillsammans med honom/henne? 13 månader & 1 dag ♥
4 När träffades ni sist? Lördags
5 Vilken hårfärg har han/hon? Brunt
6 Brukar han/hon färga håret? nej
7 Vilka färger har han/hon haft? brunt
8 Vad har han/hon för parfym? puma & björn borg
9 Vad är ert första minne? hmm, jadu?
10 Hur träffades ni? jadu, bra fråga. Beror på om det är innan vi blev tillsammans eller när vi träffades första gången . . Vi har faktiskt varit tillsammans mer än 1 gång
11 Är han/hon galen? jao
12 Vad går han/hon på för sporter? Han går inte på någon sport
13 Vad brukar han/hon göra på helgerna? jobba, vara med mig & jobba ännu mer
14 Har han/hon fräknar? jao lite
15 Har ni tittat på film någon gång? auumen
16 Var bor han? Ute i skogen i Funnarp
17 Har ni varit utomlands tillsammans? nae
18 Är du avundsjuk på honom/henne? ja, det är alltid något
19 Vad heter hans/hennes syskon? Rickard & Stina
20 Har ni bråkat någon gång? jao
21 Har du sett honom/henne gråta? ja . .
22 Vad gjorde du då? -
23 Har du sett honom/henne vara riktigt arg? japp
24 Har han/hon sett dig gråta? ja, för många gånger
25 Har han/hon svikit dig någon gång? nej, tror jag inte i alla fall
26 Har ni pratat i telefon någon gång? jadå, varje kväll ♥
27 Kommer ni vara kompisar om 10 år? självklart, om vi inte är tillsammans då förstås
28 Vad är det bästa med honom/henne? Att han är sig själv, att han bryr sig & att han älskar mig precis som jag är ♥
29 Vad skulle du vilja att han/hon ändrade på? Ha lite mer tid för mig
30 Skulle du ge honom/henne pengar om du vann 1 miljon? ja, lite kanske
31 Vad har han/hon för ögonfärg? brungröna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0