O-ringen 2010 ♥

Hemma från Örebro då ;)
Kom nog sist kan jag tänka mig ;)
Var nog ute i skogen mer än 6 timmar på 5 dagar.
Sista etappen startade jag 15 sekunder före Jessica, så vi sprang tillsammans igår.
Men det gick inget vidare det heller.
Men vi var jätteglada ändå ! :D
Jessica trodde att vi hade varit ute mer än 1 timme vid vår 7:a typ, & jag bara ; tyyysst !
Hon bara ; snart blir vi inte godkända.
Jag bara ; just det :o
Men vi hade ingen chans, så fel som vi hade sprungit.

Är man ute mer än 2 timmar & 30 min så blir man inte godkänd.
Så det blev vi inte :p 

Men veckan har varit bra ändå, fast allt regn & allt.
Tack bästavän för att du har gjort min vecka bra, & ett tack till Robin också (y'





Såhär glada var vi efter sista etappen, fast vi hade sprungit fel (y'
& vi sprang faktiskt tillsammans i tisdags också, & då var vi med ute rätt länge, men inte riktigt lika länge ! ;)
Jag tyckte seriöst det var kul haha xd


Kommentarer
Postat av: Jessica

gött! :D <333

2010-07-31 @ 18:32:29
URL: http://jjessicabjjeelk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0