S M Å L A N D '

Igår var man med älskling, tack för allt , det behövdes verkligen ! ♥

Meeeen idag eller om ca 2 timmar bär det av till Småland för att springa.
Det är hemskt egentligen, men när man står där & ser den som ska växla till mig stämpla i mål & springa emot den kartan jag ska ha, så hinner man inte tänka längre. Då är det bara till att fokusera.  
& när man kommer i mål har det varit rätt kul & springa, fast man tyckte att det var sjukt jobbigt & man ville bara ge upp där ute mitt i ingenstans ;)
Så detta ser jag framemot.
Ska även sova där med albstv ! ♥ (:
öhöhöh, vi vet ju hur det gick förra året, sov ju inget alls :o
Men vi får se hur det blir denna gången.

Men jag kommer hem i morgon igen.
Så alla får ha det bäst !

heeejdå skååne !



JAG KOMMER SAKNA DIG !

Kommentarer
Postat av: Jessica :))

gulligt värre ! :D <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-07-04 @ 15:34:21
URL: http://jjessicabjjeelk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0