Vi lämnar Småland & säger haaj till Skåne igen '

Tjoget är över för i år.
Det var 86 lag som startade & Ok Orion vann !
Jag & albstv gick ut i omstart & det gillas, ca 46 som startade där.
Men alla sprang inte 7:e sträckan.
Meeeeeen det var jobbigt & riktigt varmt, trodde jag skulle dö ett tag :/
Började känna att jag tappade farten redan på väg till 2:an, så jag tittade bak, såg inte en enda, alltså hade alla sprungit om mig.
Så jag fick leta upp mer energi & bara försöka springa i kapp de där framme, & jag kom ikapp efter ett tag , men som sagt var jag död där & det var 3 km kvar.
meeeen hade 42 min på 4 km, är väl nöjd. 

Sen var kl typ halv 11, då jag & Jessica skulle sätta upp tältet. 
Så det gjorde vi, men det var totalt onödigt, för vi sov inte i tältet. 
Kl kvart i 1 gick vi till TC för att titta på nattsträckorna. 
Kallt så in i den, 9 grader bara, så vi tog en varsin stol & hämtade vårt täcke & satte oss där på TC & tittade på alla. 
Så där satt vi i 6 timmar tills vi fick resa på oss & börja stå upp för då tittade solen fram bakom träden & hade ingen känsel i benen.

Men nu är jag hemma igen, är lite trött men det är sånt man får leva med.
Valde det själv :p

Taaaack för dessa dagarna albstv !

& bra sprungit av ALLA 40 som sprang i denna värmen !

höhö, glömde en sak , jag & Jessica är sååå besvikna på er , '

vänta, glömde en annan sak också.
När vi körde upp så ville jag veta hur långt Jessica hade kommit, så sa jag till rebecka :
- Jag kan ju skicka & fråga henne vad klockan är där ?
Så ser man ju hur många minuter det skiljer ?
rebecka ; men klockan är ju det samma där ?
jag ;
- haha visst ja (a)

Kalla mig inte dum ! ;)

men jag skickade ändå & frågade vad hennes klocka var, för att min dog så jag fick starta om allt & jag litade inte på Rebeckas klocka ;)
jappjapp så var det ! (y'

meeeen nu ska öppna min red bull & bara ta det lugnt.

Såååå heeeeejdå ! :D


Kommentarer
Postat av: Jessica :))

naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajjs ! :D



fast vi är fett besvikna!

Jag lovar.. aldrig mer asså! :(



aja, tack för en superduper helg albstv!

älskar dej! :) <3

2010-07-04 @ 19:49:49
URL: http://jjessicabjjeelk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0