Du är som en diamant i mina ögon '



Kärlek handlar om att ge & ta, dela & vinna.
& i kärlek finns det inget som heter förlora!
Jag kommer aldrig att kunna beskriva min kärlek till dig med ord.
Du är bara så underbar & bäst !
Speciell på alla vis.
Ställer upp för mig när jag behöver dig som mest.
Alltså du är den jag länge har letat efter älskling!
Gråter alltid en liten tår varje kväll för att saknaden är så stark!
Du har givit mig någon som ingen annat kunnat.
& jag glädjefylls av dom dagar som jag delar med dig.

Kan inte säga mer, det går inte att beskriva !
Men du vet ju redan hur mycket jag älskar dig

Isak Andersson, du är finast & jag älskar dig & mitt hjärta slår för dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0