Your world is my world '

Skola i dag som vanligt.
Helt okej (:

Fast det bästa i dag var när vi hade so, så hittade Isak en lapp på bordet så sa han till läraren :
Jag vill ha svar på vem detta är!
& då säger läraren : Läs vad det står
Så läser Isak & det står såhär : Jag tror inte det fungerar mellan oss, så jag gör slut.
Så säger isak : undra vem det är som har skrivit detta ?
så säger läraren : Det är nog Emelie
& alla börjar skratta!
Pinsamt, men sånt man får ta ;)

Hade svenskprov i dag, tyckte faktiskt det var rätt svårt!
Sen tycker vår svensklärare att jag & isak gör allt det vi ska diskret HAHA ;)

Hon bara : ni ligger i allafall inte i en soffa & grovhånglar utan gör allt diskret

Ikväll blir det att glo Andra Avenyn (:


& bara för att bästavän har tagit bort sin tandställning i dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0