34 frågor om en person jag älskar.

1 Vad heter han/hon?
Isak Andersson

2 Hur gammal är han/hon? 15
3 När träffades ni sist? Onsdags
4 Vad har han/hon för hårfärg? brunt
5 Brukar han/hon färga håret? nae
6 Vilka färger har han/hon haft? Brunt ?
7 Vad har han/hon för parfym? olika, men man blir beroeende av dem (a)
8 Är han/hon galen? haha alltid (a)
9 Vad är ert första minne? gården den 23 oktober 2009 kanske ?
10 Har ni många minnen ihop? aa, det tycker jag :p
11 Var bor han/hon? Funnarp (:
12 Har ni varit utomlands tillsammans? nae
13 Är du avundsjuk på honom/henne? Ja, det är alltid nåt ;)
14 Vad heter hans/hennes syskon? Stina & Rickard :p
15 När träffades ni första gången? om ni menar hemma hos någon så den 14 November (a)
16 Hur träffades ni? hmm
  
17 Vad går han/hon för sporter? Han går inte på nån sport
18 Vad kan han/hon göra på helgerna? Ute & jobbar, vara med mig & ibland med polare
19 Har han/hon fräknar? nae tror jag inte
20 Har ni kollat film nångång? ja men självklart ;p
21 Har ni bråkat nån gång?  mm, tyvärr
22 Har ni skrattat tills ni gråtigt? haha jaa
23 Har du sett honom/henne gråta?  nae
24 Vad gjorde du då? 
25 Har du sett honom/henne vara riktigt arg? nej, inte det heller
26 Har han/hon sett dig gråta?  aa, för många gånger :/
27 Har han/hon svikit dig någon gång? nae det tror jag inte
28 Har ni pratat i telefon nångång? Jaa , klarar mig inte utan hans röst <3
29 vad skulle du göra om han/hon dog? han dör inte, så därför behöver jag inte göra något (:
30 Kommer ni vara kompisar om 10år? nae, för vi kommer vara tillsammans då (:
31 Vad är det bästa med honom/henne? Att han är sig själv hela tiden, att han bryr sig. Han bryr sig inte alls hur jag är, han älskar mig precis som jag är,  <3
32 Vad skulle du vilja att han/hon ändrade på? inget
33 Skulle du ge honom/henne pengar om du vann 1miljon? aah, lite kanske (a)
34 Hur ser hans/hennes klädstil ut? Snyggast.se

Jag älskar dig min lilla pojke! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0