Everything changes '

Nu är jag hemma från en riktigt rolig kväll/natt med min allra bästavän! :D
Vi hade mer än roligt & jag kan inget än att säga att du är bäst & att jag älskar dig!
& vi skulle nog kunna leva i en husvagn tillsammans om det hade varit nödvändigt :p
& vi tog tyvärr inga bilder, batteriet på min kamera dog & sen när den hade laddat färdigt så orkade vi inte ta några ;)
Så här kommer en "gammal" bild. Är inte mer än 1 vecka gammal men ändå ;)



Bästavän, tack för att du alltid finns där! <3




Kommentarer
Postat av: JEESSSIIIICCAAA! ! ! :D:D:D

finns alltid för dej!

Och vår otur gick nog över till tur när vi lyckades dra internett sladden från huset ut till husvagnen ;)

älskar dej ! <33

2010-05-16 @ 19:32:37
URL: http://jjessicabjjeelk.blogg.se/
Postat av: Emeeliiee :D

hahahahha tror det stämmer riktigt bra ;) älskar dig med! :D <33333

2010-05-16 @ 20:33:29
URL: http://onlyyouuuofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0