Hemma igen '

Fredag : I fredags bar det då sakta av till Tyskland. Först 2 timmars bussresa ner till Trelleborg & tog båten över till Sassnitz i Tyskland som tog 4 timmar. När vi väl var av båten så återstod det ytterligare 2 timmars bussresa till vandrarhemmet som låg 5 km från Anklam.
När vi var framme där så var det till att packa upp & bädda.
Sen gick jag & Jessica på upptäcksfärd, träffade en jättesöt hund.
& sen skulle vi fråga om de hade en micro & självklart hade dem det ;)
Senare skulle jag & Jessica spela fotboll, men vi vågade inte fråga om vi fick låna hahaha ;)
Sen gick vi ut på fotbollsplanen & tog lite kort & så :p
Sen på kvällen var vi sociala med dem andra ;)

Lördag : Gick upp vid halv 7 ?
åt frukost & packade väskan & så.
Sen halv 8 gick bussen till tävlingen, vet inte vad det heter där tävlingen gick menmen ;)
Startade rätt sent vid 14,40 ;)
När alla hade kommit i mål så åkte vi tillbaka till vandrarhemmet för att duscha.
Sen var det till att göra sig i ordning för att sen åka in till Anklam för att äta (:
Den restaurangen vi gick in i var där 29 st & sen var resten på andra sidan vägen, dvs 11 st ;)
Maten var enormt god, det blev snitzel med pommes & någon svampstuvning över snitzeln & en LITEN cola.
Sen åkte vi tillbaka till vandrarhemmet & tog det lugnt.

Söndag : gick nog upp vid 6 tror jag ?
Åt frukost & packade väskan, sen gick bussen vid kvart i 8 till tävlingen.
Efter jag hade sprungit så körde jag & Jessica trampbåt med Isa & Elina, i en hel timme.
Vi hann köra runt hela sjön & plocka vass, & vända för att Isa hade tappat vassen i vattnet ;)
haha, det var faktiskt kul (y)
Sen var det hem till vandrarhemmet igen & duscha & göra sig i ordning för att sen åka bussen in i samhället för att där var vissa som skulle springa sprint.
Men jag & Jessica sprang inte, inte någon i hästveda sprang.
Så vi gick & åt, det fick bli pizza med en STOR cola. Mycket gott (y)
Sen  skulle de andra ha kaffe & då gick jag & Jessica på upptäcksfärd.
Tittade runt i några affärer & sen var det sån karnival men vi orkade inte höra på ett tyskt band så vi gick ner till havet i stället :)
Senare åkte vi tillbaka hem till vandrarhemmet & packade det som vi inte behövde nästa dag.

Måndag : Gick upp vid halv 7.
Bussen gick halv 8 till den allra sista tävlingen.
Gick inget vidare precis.
Efter att alla var klara & hade ätit så åkte vi sakta mot Sverige igen.
& på båten hittade jag & Jessica såna där bilspel , så vi roade oss lite med det & sen gjorde vi läxor (y)

Sen var vi tillbaka i Hästveda vid 00.00 i natt ;)
Här kommer lite bilder från helgen iallafall.



Jessica & Isa innan vi åker på båten i Trelleborg.


Antar att Jessica pratar med hennes beundrare ;)


Vi lämnar skåne :/


Vi gick ut lite på båten, & så sa jessica att vi skulle gå lite längre bort,
& där var såna stora fläktar, jag lovar det blåste inte lite ifrån dom.
Det har vi bevis på här ;)


Håkan & Morgan (:

Anette & Mattias (:


Farmor & Anette (:


Jessica ska spela fotboll ;)


Tyskarnas fotboll ;)



Mååååål ;)


Kontrollen vid miniknatet ;)


Jag & Jessica innan vi åker in till Anklam :p


Jessica & jag på restaurangen i Anklam :p


Jessica är min bästavän! ;)


Jessica där vid sprinten, vid den restaurangen :p


Jag vid samma restaurang :p



Denna bilden får avsluta detta.

Tack till alla som gjorde min tysklandsresa bra! :D

& bästavän, du gjorde mina dagar, Jag älskar dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0