I'd love you to want me '

Valborg igår & det var dött ;o
Men det bästa var att man fick ägna sin tid med bästavän & älskling, Jag älskar er!

Upp tidigt i dag, inte kul men är man orienterare så är man, & ska man ha tävling så ska man ;)
Drog ner till lursjön med bästavän & var sån parkeringsvakt. Vi var duktiga :p
Sen drog vi ner till barnens by & satte upp resultat & var lite vid miniknatet :p

Nu är jag hemma & pluggar till idrottsprov, tråkigt men måste göras :/
ikväll ska jag glömma mina läxor & tillbringa min kväll med min allra bästavän!
Ska käka pizza & snacka & bara ha kul, köra moppe kanske ?
Ni blir inte förvånade isåfall ;)




Kommentarer
Postat av: felixthabäst

har du tagit bort bilden med min mössa :O:O XD

2010-05-13 @ 22:59:12
Postat av: Emeeliiee :D

svar till felix : nej, men alla inlägg syns inte här.

Så du får välja en av dem i sidan, för då får du söka på : mars så hittar du bilderna där :p <33

2010-05-14 @ 19:05:43
URL: http://onlyyouuuofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0