Jag kommer alltid att vara rädd '

Riktigt skrattanfall i dag :o
Hade biologi & så skulle vi läsa högt i klassen.
sen så började jag & Linn skratta, vet helt talat inte varför, eller jo lite kanske ;)
Sen så visste vi ungefär vilket stycke vi skulle läsa, så vi läste dem i förväg så att vi inte skulle läsa fel när det var vår tur.
Sen var det Linns tur & läsa då, gick skitbra.
Sen var det då min tur & jag läste en hel mening & så hörde jag Linn börja skratta lite tyst & så började jag med skratta. Men försökte fortsätta läsa fast alla tittade bakåt.
Men kunde läsa 2 ord till . . sen blev det katastrof, skrattade ihjäl mig, blev as röd i huvudet & sen lila.
helt sjukt  :o
Gick inte & läsa vidare. Garvade sönder alltså.
& alla undrade vad det var.
Pinsamt & roligt på samma gång.
Var nog ett tag sen man var så glad i skolan :p

Iallafall, för er som ville veta så har jag np i biologi i morgon. Man får sitta där 150 min, så får se hur det går. Bara för det så ska ta med mig cola & Tom and Jerry kex.  (yy'


Du har verkligen fångat mitt hjärta! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0