Till en vän som betydet så otroligt mycket '

tjejen som fick mig att inse vad ren vänskap är.

tjejen som fick mig att inse att ärlighet är den ända utvägen.


tjejen som fick mig att våga säga vad jag tycker och tänker, som fick mig att våga stå för mina egna åsikter, tjejen som fick mig att känna att livet är värt att leva, tjejen som skulle kunna leva på godis.


hon som jag känner mig så bekväm med, som jag faktiskt kan berätta allt för.


men jag älskar dig så otroligt mycket, det är galet hur stor kärleken från mig till dig är.


du är min solstråle och jag klarar mig inte utan dig.


du är den sötaste ungen jag vet och du betyder mer än mycket mycket annat.


du är alltid glad och jag ser verkligen upp till dig, ser hur du kämpar varje dag, sköter dig bra, är snäll och trevlig mot allt och alla.


jag vill göra likadant, sköta mig bra, alltid vara trevlig.


för jag ser upp till dig som ingen annan.


Du har fått mig att insé att man kan klara allt bara man vill, du har fått mig att inse att man ska kämpa tills man når dit man vill, att ingenting är omöjligt.


allt vi har gått igenom på dom åren vi känt varanndra, det är sjukt.


har bara bra minnen med dig och kommer alltid att ha det.


du är rolig, skön och underbar.


du har samma humor som jag och förstår mig precis.


men vi har ungefär samma drömmar, tycker väldigt lika om det mesta


men det är nog det som gör oss så unika, vi är inte för lika  och inte för olika utan för är något där emellan, det var därför det klickade mellan oss redan första dagen.


när jag såg dig på skolgåren första dagen.


jag tänkte redan då; henne vill jag bli kompis med.


jag tyckte redan bra om dig då.


tyckte du var helt galen, precis som jag.


jag vill inte lämna dig, jag har aldrig mått så bra som nu, du är den att tacka som har fått mig upp igen, du har fått mig otroligt glad.


Det är många som säger det, att jag har blivit gladare och varje gång tänker jag på dig. jag tänker alltid: det är JessicaBjelk som har fått mig så glad.


och jag vet att det är så, för du har fått mig gladare än vad jag någonsin har varit.


jag älskar dig så mycket gumman, Jessica, du betyder mer än vad du anar och du har ställt upp för mig än du tror.


allt jag kan säga är: tack för att du finns


Kommentarer
Postat av: jesssicaa !

man skulle kunna tro att de är jag som skrivit de där till dig !

för mer än så skulle jag kunna säga tillbaka !

jag älskar dej mest av allt !

alltid du & jag bästavänh ! <3333333333333333333

2010-05-29 @ 14:50:23
URL: http://jjessicabjjeelk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0