Du är luften jag andas '

Märkte att det var något som inte stämde, något som fick mig att tänka efter.
Men kunde inte komma på vad det var.
Gick med en klump i halsen i en vecka,  men kunde inte låta bli att titta på dig lite då & då.
Såg också hur du vände bort huvudet & försökte undvika mina blickar, men ändå möttes våra blickar snabbt men sen försvann de som inget hade hänt. 
Gick & funderade,  blev bara mer & mer nere. 
Du fortsatte att ignorera mig, inget blev bättre. 
Idag träffades vi, pratade ut & jag förstår fortfarande allt. 
Förstår hur du känner. & tack än en gång för att du ger mig en ny chans.
Försökte hålla tårarna inne men det gick inte, insåg vilket fel jag gjorde. 
Kände hur dumt det var, hur mycket jag sårade dig. 
& det ska ALDRIG mer hända. 

Jag älskar dig mer än allt & det hoppas jag att du vet! 
Har varit tsm i 6 månader & 7 dagar, detta ska inte vara slutet! 

Ingen kommer lyckas förstöra, kärleken mellan oss är för stark! 

Du är min stjärna  Y


Kommentarer
Postat av: Isak

Naaw :$ :$ <3333

2010-05-30 @ 12:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0