Du är allt (L'




I detta läget bryr jag mig inte om något annat.
I kärlek finns det inget som heter förlora.
Det gäller att öppna sig själv och ta sig tiden
att titta noga och komma fram till vad som är det rätta för en själv.
Det rätta för mig är skrivit i ett namn Isak Andersson.
Det är han, han den killen jag vill leva resten av mitt liv med.
Dessa 5 månader har jag mått bättre än bäst med dig hjärtat.
Jag älskar det sättet du är på.
Hur du tar dig fram i vått & torrt, jag menar hur många är det som har ett sådant eget och ansvarsfullt sätt som du har ?
Kan inte ens räkna upp det på två fingrar.
Du har givit mig någon som ingen annan kunnat.
Givit mig den mest perfekta, gladaste, charmigaste och mest framgångsrika killen på denna planet.
Vet du hur mycket jag älskar att vara i din närhet, du får mig att kämpa, hoppas & tro . .

Jag älskar dig Isak Andersson, <3


Kommentarer
Postat av: Det är ju lilla Mix :p

Vadå en Laban som tycker om kameran?? :O

Han är juh liten egentligen men nu är han ju BIG :O

Haha <33

2010-05-07 @ 20:07:17
URL: http://mixlindstrom.blogg.se/
Postat av: Emeeliiee :D

sv: haha nej han gillar inte kameran alls.

Men jag hann ta det kortet innan han la märke till det :p <33

2010-05-08 @ 10:34:03
URL: http://onlyyouuuofc.blogg.se/
Postat av: Isak

Naw, jag vet inte vad jag ska säga :$ Men en sak vet jag och det är jag älskar dig ! <33333

2010-05-09 @ 00:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0