Vad är felet egentligen ? ;s

Tjugo i 8 gick bussen till hässleholm för att springa orientering, sen tog vi den gröna bussen till hässleholmsgården & då kör vi förbi det & jag tänkte trycka men det var ingen som sa det. Vår lärare tittade åt nåt annat håll hahaha ;)
Gick rätt bra för min del, 2a
för Jessica med, 5a (:
Macke 6a
Robert, 8a
 & de andra vet jag inte ;)
men vissa var ju nere vid finjasjön & vände haha som inte ens var med på kartan ;)

Träffade faktiskt bästa kusin med, tror han blev 3a :d

& efter det åkte vi tillbaka till skolan & vår lärare bjöd oss på glass.
Sen hade vår klass slutat så då fick vi med sluta.
Fast gjorde biologiprovet innan jag stack hem.
& nu ska jag plugga på so:n, prov i morgon! :/

Bra jobbat alla! (:

Bara för det får ni en bild på Macke & Robert (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0