Vill aldrig att du lämnar mig, för jag vill alltid ha dig här hos mig '

Det värsta är över & jag är rätt glad igen tror jag iallafall. 
Kändes skönt & höra orden " Jag godtar ursäkten " 
Men jag står fortfarande för att jag gjorde fel.    
Men jag älskar daaaaj mega mycket :*

Skolan idag har väl varit okej.
Morgonen började med att vi 9:or tittade på 3 timmars svartvit film ;)
& sen hade vi vårt allra sista np i 9:an, riktigt niiice det (:

& nu ?
Blir det väl att plugga till biologiprovet, 27 sidor & några stenciler, inte lika kul :/

& det börjar faktiskt närma sig fredag & Tyskland, så man kanske ska fundera på vad man ska ha med sig ;)
Men jag har bestämmt mig & det är EN viktig sak jag tar med mig, & det är min allra bästavän! :P

heeejdå ;)


Kommentarer
Postat av: Bjeeeeeeeeelk

Hahaha, de är lugnt, jag följer med vad du än säger. Även om du skulle hata mig ahde jag följt med ändå .. Men jag vet nt om jag ska försöka springa lite elr nt.. Paaniiik liksom ! ;ooo <333

2010-05-18 @ 20:43:43
URL: http://jjessicabjjeelk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0