Don't look back in anger '

Då är det måndag igen.
Dagen började ju jättebra, bussen i morse var 10 min sen till stationen, dvs att vi missa bussen till skolan.
Men vi var inte ensamma om det, för K-stad tåget var också försenat. Så de flesta kom försent.
När vi väl kom till skolan så var det ju idrott som gällde, gick awesome (: 

Är hemma nu & har precis gjort chokladpudding (a)
Ikväll är det Hässleholm som gäller. Nej, men ska till trafikskolan & gå den där kursen om att få övningsköra.
Där kommer jag vara med Farmor & bästavän.
Nu ska jag duscha & sen käka chokladpudding.

Bara för att så måste jag berätta att vi har studiedag i morgon, great!

Jag saknar min kamera så jag hoppas verkligen att jag får en ny i julkapp!

Kommentarer
Postat av: Jessica !

traaafikskooolan here we come!

2010-11-29 @ 13:15:52
URL: http://jjessicabjjeelk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0