Onsdagar suger punkt slut!

Engelska suger & jag fattade ingenting i dag ;s 

Började på något nytt på programhanteringen i dag, excel.
Visst gick mycket bra när vi gick igenom det i 10 min & sen var det rast & sen efter rasten skulle vi börja arbeta & träna. Ja, men visst.
Vår lärare går ut & har resultatsamtal & vi sitter kvar i klassrummet & ingen får ju rätt på någonting ;s
åh, fick damp på att ingenting fungerade!
Sen när jag tyckte att jag var klar, så fick jag veta att man skulle räkna ut sakerna också, men det sa läraren ingenting om. ok, hur räknade man ut det då?
jo, ingen visste det heller! 

Tycker faktiskt att det var lite dåligt att vi går igenom något nytt & så får vi veta lite i 10 min om att vi ska göra ett projekt & blabla, & sen sticker hon ut ;s
& om vi inte har gjort allt rätt så får vi inte G, åh!
snacka om att läraren tror att vi är sådana som kan allt på 1 min ;s
& bara för att jag redan var irriterad så spillde jag såklart ut cola också!

Sen när jag skulle hem, så tryckte en på stopp i b-löv men busschauffören bara körde förbi så alla fick skrika på honom.
Likadant när vi kom till Hästveda, så tryckte någon på stopp vid macken, men han körde as fort förbi & alla skrek igen att han skulle stanna & han tvärnitade!
Man borde veta var hållplatserna är innan man börjar köra buss!
Är Emelie glad i dag? nej absolut inte! 

Detta är verkligen inte min dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0