Uptown girl '



Ingen speciell lång sovmorgon för min del i dag. Gick upp vid nio för att senare dra till snapphanecupen med allra bästavän & titta på bästa kusiin. Snacka om att det kallas fotboll när HIF spelar! 
De gick iallafall vidare & spelar semifinal i morgon? nåt sånt är det. 
Kanske hinner dit en runda, får se. 

Vad händer i kväll? jo, jag, farmor & älskling ska i väg & äta gås hos grannarna! 
Inget jag tycker om om jag får vara ärlig. Men man får följa med ändå & kanske lära sig att äta det ;) 

Innan dess får jag nog läsa igenom de där 35 sidorna om alla länderna på engelskan några gånger -.- 


Kommentarer
Postat av: Jessica !

<3<3<3<3 love

2010-11-20 @ 17:18:29
URL: http://jjessicabjjeelk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0