ett år ♥






Mer än underbart, kan inte fatta det!

 

1 år
12 månader
365 dagar
525600 timmar
31536000 minuter
1892160000 sekunder

Minns exakt allt hur det började.
23 oktober 2009 är ett datum att minnas då vi var på gården tillsammans (a)
Sen den 21 november 2009 då jag var på snapphanecupen & tittade på finalerna med Jessica. Du skickade ett sms på dagen att jag skulle få veta svaret på kvällen. Det stämde mycket riktigt för du ringde & jag stod utanför skolan med Jessica & jag kunde inte så stilla för att jag var så nervös. Du sa att du hade bestämt dig & du sa ja.
Nu har det gått ett år, ett år med massa glädje, minnen, småbråk, tårar & kärlek!
Jag har inte haft det lätt men du har ändå lyckats stå ut & hjälpt mig så mycket som du kan.
Så jag ångrar ingenting med dig. Du är så perfekt du kan vara. Du förstår mig när jag sitter & förklarar saker. Du vet hur jag känner när jag sitter där & kramar om dig när mina tårar rinner ner för din tröja.
Jag har många fina stunder med dig & oförglömliga minnen!
När jag vaknade upp i morse tillsammans med dig det var helt fantastiskt! 
Du är sååå underbar, du är helt klart bäst. 
När vi satt där på restaurangen i dag, inget kändes verkligt, det är som att jag har drömt igenom ett helt år!
Tack för denna långa men ändå så korta tid med dig! 

 

 

Min kärlek till dig går inte beskriva, inte ens i tusen ord.
Även om jag skulle ägna min livstid att försöka förklara min kärlek till dig så skulle det vara omöjligt.
Jag vet inte hur jag ska kunna tacka dig. Men tack för alla gånger du har hjälpt mig igenom allt.
tack för alla gånger du har kommit & tröstat mig & sagt att det kommer ordna sig.
Tack för att du alltid finns för mig oavsett när det är.
Tack för att du säger att ingen/inget kan förstöra mellan oss.
Jag lovar att utan dig hade jag inte stått här i dag.
DU ger mig hoppet & styrkan till att fortsätta andas.
Till sist vill jag tacka dig för att du har gett mig hoppet om ett värdefullt liv tillbaka.
Isak Andersson, du gör mig lycklig på riktigt.
Sedan den 21 november, så länge vi andas!

Jag har världens finaste pojkvän! 
Tack för detta året & hoppas på fler! 
Jag älskar dig! ♥


Maten på Infinity bestod av grillspett, klyftpotatis & tsatsiki för min del & för Älsklings del så blev det plankstek! (y)

 


Kommentarer
Postat av: Lllllllllllll

graaattis! :d <3

2010-11-21 @ 23:46:36
URL: http://ddamnyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0