Det enda man ser är mörkrets fall , '

Har du någonsin vunnit något men ändå förlorat?
Har du någonsin stött bort dem du helst vill nå?
någonsin låtit någon gå utan att förstå?
Jag ger inte upp för sådan jag är
Jag kämpar vidare varenda dag

hur vet man om en väg är värd att gå?
ska jag ifrågasätta allt jag ser?
mitt hjärta är krossat men det slår ändå

har du någonsin tvivlat på att drömmar kan bli sanna?
aldrig någonsin ska jag leva i en lögn igen
ska jag vinna vill jag vinna med sanningen

det är värdelöst att se sig själv & inte veta vem man är
jag är så rädd att förbli ensam här
men jag har alla svar inom mig
måste bara tro på mig själv

jag ger inte upp förrän jag fått min chans
så jag tar nya tag varenda dag & till slut vinner jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0