K-stad i daaag, jappjapp ,'



Sovmorgon till halv 8 idag då jaa, gött !
Tog bussen till hässleholm halv nio & tog tåget till k-stad tjugo över nio med min älskade klass :p
Gick först till filmmuseet & lyssnade när en berättade lite & sen tittade vi på 3 korta filmer.
Sen gick vi till något annat museum, var där 5 min typ ^^
Fick sen äta i 1 & en halv timme & det blev mc donalds :p (y'
Efter det gick vi enda till radio kristianstad, okej det var inte så långt men kallt! ;o
Tittade på en film om vilka som jobbade där & deras schema & allt möjligt ;)

Snart kommer älskling till mig hoppas jag (y'

börjar 12.10 i morgon om någon ville veta, ännu mer gött! (y'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0