To win my love , '



KOM HEM NU !

Jag saknar dig, dina andetag, ditt skratt, dina kramar & när du viskar i mitt öra att du älskar mig & att jag är ditt allt! 

Jag skulle kunna sitta & skriva flera meningar om hur mycket du betyder för mig, & hur mycker jag älskar dig! 
Men jag tror inte det behövs, för du vet! 
Du vet att jag gråter några tårar på kvällarna för att saknaden är stor. 
Gråter till & med när du ligger bredvid mig & håller om mig. 
Du sa dagen innan jag stack till Cypern att 15 dagar måste vi klara & att vi har klarat så mycket annat så då måste vi klara detta också.
För andra är 15 dagar kanske inte så mycket.
Men jag saknar dig sjukt mycket nuu :'/

Du ska veta att du betyder exakt allt !
Att jag njuter av alla dagar, timmar, minuter & sekunder jag är med dig!

Isak Andersson, Jag älskar diig ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0