Kristina Lennartsdotter ♥ '



5 år sen du lämnade oss!
5 år sen jag sa mitt sista hejdå innan jag gick ut genom din dörr för sista gången. 5 år sen jag gav dig en sista kram.
5 år har gått sen du sa jag älskar dig Emelie, vi ses snart igen.

Jag kan inte säga att jag vet hur det kändes att sitta i en rullstol med assistenter som tog hand om en som att man inte kunde göra något själv. Men jag kan tänka mig hur det kändes. Jag kan inte säga hur det kändes när jag låg där i kuvösen och var på liv och död, jag vet inte hur du kände, och jag kommer aldrig få veta.

Jag kan inte säga att du var perfekt för du var långt ifrån. Som alla andra så gjorde du också misstag, men kanske lite för många.
Jag kommer aldrig få veta hur det känns att bo tillsammans med min familj d.v.s. min mamma, pappa och syster. Aldrig!
Den du svek så enormt mycket svek mig. Och det är pga dig, det är ditt fel. Men jag har inte förlåtit dig och kommer nog aldrig göra faktiskt. Men det spelar nog ingen roll just nu. Jag visade nog inte min kärlek till dig tillräckligt för att du skulle förstå, förstå att jag faktiskt älskar dig. Allt är försent och det kommer inte att ändra sig.

När jag såg dig några timmar efter allt, höll dig i dina blåa kalla händer så kunde jag förstå hur jobbigt du faktiskt hade haft det. Du kämpade dig igenom allt, du ville att allt skulle bli bra. Du visade alla din kärlek, men jag, jag fick den allra största kärleken. Jag önskar att jag hade gett mer tillbaka, du var trots allt min mamma och kommer alltid att vara det. Nu är jag 17 år och förstår fortfarande inte allt, jag vet faktiskt inte om jag vill veta, jag vill inte veta hur många du sårade, hur många som fick sitt hjärta krossat pga dig.

Det finns så mycket jag skulle vilja säga, men vet helt seriöst inte om jag klarar det.
Jag minns allt, jag vaknar varje natt vid klockslaget då du lämnade oss.
Men det är ett tecken på att du finns med mig hela tiden!

Jag kommer aldrig att förstå hur det kunde bli såhär. 
Mina tårar faller för min saknad är så stark!

Jag gav aldrig upp när du försvann, jag älskar dig Mamma! ♥

Kommentarer
Postat av: sandra

gud vad fint skrivet ! <3

2011-08-25 @ 19:09:30
URL: http://ilikeitloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0