Me love '

Idrotten i dag blev inte som planerat, dvs att det inte blev något gym. Kortet hade tydligen gått ut & när vi fick reda på att det tog en timme att aktivera det igen så var det inte lönt. Så vi var tvugna att sticka tillbaka till skolan för att ha idrott där i stället.
Efter idrotten stack jag & bästavän till väla, hittade massa roligt & det var awesome!
När vi väl var klara där så började jag må riktigt dåligt, halsen gjorde ont, febern var på väg & aa . . skit!
Så nu ska jag slå på en film & se om jag kan bli bättre . . hatar seriöst att vara sjuk!

tack bästavän för att du ville följa med mig, looove! ♥


Kommentarer
Postat av: Jessica - FotoBlogg

loove you <3<3<3

2011-04-04 @ 20:18:01
URL: http://jjessicabjjeelk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0