heej halsfluss!

hmm . . sen i söndags har jag haft ont i halsen, men jag trodde bara att det var det vanliga att ha ont i halsen lite då & då. Men det blev värre & jag fick feber, så jag började förstå att det var något annat.
I morse mådde jag likadant om inte en aning värre, så åkte till vårdcentralen & checkade vad felet kunde vara . . vilket resulterade halsfluss ;o Jag har aldrig i hela mitt liv haft halsfluss, detta är första gången & jag säger usch! Så nu käkar man penicillin & äter glass, toppen? nae inte direkt!

Jag har faktiskt varit duktig & läst ut min svenskbok, men frågan är när jag orkar börja på min bokrecension? Inte i dag i alla fall! 

Måste bara säga att jag har haft ett härligt påsklov!
Kunde knappt bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0