Ditt hjärta '

Jag kan inget annat än att hata torsdagar!
3 timmars engelska, vilket innebär att vi höll på med vårt projekt, jag dööör!
jag kommer misslyckas stort.
Jag kommer inte klara av att stå framför hela klassen i 2 min & 30 sekunder & prata engelska, nej aldrig i hela mitt liv!

Maten går ju inte att äta längre, så drog till Netto med allra bästavän, Jessica K & Johanna, awesome!
Vi skulle handla billys pan pizza/mat, men när jag kom ut ur affären så hade jag köpt cola, sån där färdig chokladpudding med grädde & cookies, toppen!
haha, ingen annan köpte mat heller för den delen ;)

Öhm mentorstid sen då, redovisning där också, fast bara träning.
Men blev lika röd som en tomat i huvudet ändå, fett pinsamt!
Efter skolan blev jag ett par byxor rikare, hur härligt som helst!

Nu ska jag dricka upp min cola & sen städa mitt rum!
Senare i kväll blir det handboll, Sverige - Polen! (:

Kommentarer
Postat av: Jessica - FotoBlogg

du är bäst!

2011-01-20 @ 16:43:56
URL: http://jjessicabjjeelk.blogg.se/
Postat av: Emmeellliiiee , '

du är! <333

2011-01-20 @ 16:45:18
URL: http://onlyyouuuofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0