Elgiganten & bästavän gjorde min dag!



Dagen började allmänt segt.
Upp tidigt & börja skolan igen, ingen höjdare.
Schemat är nu ändrat från mentorstid till matte på tisdagseftermiddagarna, inte bra det heller.
Men efter 3 sega timmar med matte så slutade vi äntligen . .
På matten bestämde jag & bästavän oss för att köpa en varsin webbcam, så vi tog bussen till maxi & stack inom onoff, men neej vi hittade ingen vettig cam så vi gick till elgiganten & dääääär fanns, riktigt awesome!
Vi passade även på att sticka inom ÖB för att köpa lite chips & varför inte besöka maxi för lite cola?
Så dit gick vi också, fast det blev ingen cola . . men det blev blå-dåre, ni vet sådana där som inte vuxna får dricka med olika färger?

Sitter fortfarande kvar hos min underbara bästavän, men snart får man väl hem & sova för att orka upp i morgon!

Bara så alla vet så är min bästavän gullig ;*

Kommentarer
Postat av: Jessica - FotoBlogg

looove you <3

2011-01-11 @ 22:10:45
URL: http://jjessicabjjeelk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0