Freeeedag '



Mediekunskap & webbdesign stod på schemat i dag.
Men mediekunskapen hände ingenting, satte bara upp lite bilder på 3 timmar, lite segt! ;o
Webbdesignen fattade jag inte så mycket av, men det gick det också.
Vi fick sluta 30 minuter tidigare & det var verkligen awesome!
Efter det så gick jag & bästavän runt i hela Hässleholm för att leta upp någonstans att äta, men vi hittade inget vi ville ha.
Så jag kom med förslaget att ta tåget till K-stad för att käka nåt & bästavän tvekade.
Men till slut satt vi på tåget mot K-stad & vi var as hungriga.
När vi kom fram så stack vi till McDonalds. Där var även fiiinaste ;*

Kom precis hem efter att ha käkat pizza med fiiinaste, sjöberg, Viktor Eriksson & Linn (:


Bästavän gjorde min dag som vanligt, ily!


Kommentarer
Postat av: Jessica - FotoBlogg

<3 loove you!



HOPPAS PIZZAN SMAKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-01-14 @ 22:00:04
URL: http://jjessicabjjeelk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0