Life is a highway '



Ett par skor rikare i dag, helt awesome!

Skolan i dag var . . . hyfsad.
Jag har inget emot vollyboll, tycker det är rätt kul faktiskt.
Men en del i klassen förstör bara lektionerna & så blir det inte kul.
Men det gick väl ändå.
Eftersom jag är efterbliven & inte kan matte så fick jag stanna kvar i skolan & jobba matte tillsammans med andra, & så kommer det förbli tills jag faktiskt kan matte, så de så!

Efter skolan gick jag med fiinaste till jc för att köpa byxor, han köpte faktiskt de jag tyckte mest om, om någon ville veta (a)
Sen köpte jag ett par skor, skulle köpt smink & kläder också. Men det får vänta tills i morgon! :D
Nu ska jag skriva min läslogg som ska vara inlämnad inom 7 timmar om jag inte har helt fel för mig, great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0