Fotboll '

Dagen har bestått av att man har fått gå upp sådär extremt tidigt eller rättare sagt sent kanske? för att Rebecka tvingade med mig på fotboll i Hässleholm. Efter fotbollen skulle hon till röntgen & sen skulle vi ta bussen hem, självklart missade vi bussen med knappt 20 sekunder för att Rebecka gick så där sakta, great!

Dagen i morgon ser nästan likadan ut som denna, fotboll som gäller, fast då ska man titta på bästa kusin! (:
Jag är faktiskt rätt stolt, jag har fått hans storebror att åka ENDA till qpoolen (som är 2 km) för att titta på sin lillebror i morgon tillsammans med mig fast de skulle spela EXTREMT tidigt.
hehehu, ibland är man bra på att fjäska! :D

På kvällen blir det bowling med fiinaste & farmor!

Kommentarer
Postat av: Michaela

haha sådär lat ju :O

2011-01-03 @ 18:56:49
Postat av: Emmeellliiiee , '

linus ja, ALLTID! ;o

2011-01-03 @ 19:02:45
URL: http://onlyyouuuofc.blogg.se/
Postat av: beckss

Sakta:O Sprang ju nästan ;) o höll på att ramla så kunde jui inte gå snabbare :O haha, massa skojj idag, taack för du följde med :)

2011-01-03 @ 19:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0