Everything changes '

Förlåt för dålig uppdatering men har inte haft något att skriva direkt.

När jag, bästavän, Johan & Andreas kom med bussen till Hästveda så kom vi på att vi kunde hälsa på våra gamla lärare på Hästveda skola, så det gjorde vi. Seriöst, den skolan ser exakt likadan ut som när jag gick där, bara några få saker hade förändrats & det var att 9:1 & 9:2 klassfotona hade kommit upp på väggen bredvid alla andra klasser & att glasrummet inte fanns längre. 

I morgon ska klassen till malmö igen fast denna gången till sydsvenskan. Dvs att det blir sovmorgon till 8, great!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag börjar inte fören fyra imorgon så kan sova heeeela dagen lång om jag vill :D

2011-03-03 @ 18:09:28
Postat av: Jessica - Fotoblogg

glasrummet försvann när vi gick där ;o de var de rummet som de skåpen var som var borta ;oo <3<3<3<3

2011-03-03 @ 22:09:04
URL: http://jjessicabjjeelk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0