Helsingborg '

Något jag älskar att göra är att shoppa, men det är mindre kul när man inte hittar det man letar efter! 
Min dag har sett ut så här: --> skola -->Hässleholm --> väla --> Kristianstad --> Hässleholm --> hem! 
Självklart var min underbara bästavän så snäll & följde med mig, tack för det! ♥

Trots att jag åkte extra till kstad, så hittade jag inte det jag skulle. Så i morgon sticker jag nog till Nova Lund & ev malmö om det så ska behövas för jag ska ha min klänning! Jag tror nästan att min bästavän är snäll & följer med mig i morgon också, det blir mycket roligare då & vad som helst kan hända. Det fick vi ju se i dag! ;) 
Tack ännu en gång för i dag bästavän! ♥

I kväll kanske fiinaste kommer hit & sover över tills i morgon (a) 
Men det återstår att se eftersom han inte har jobbat klart ännu! ;o 

Men nu ska jag gå & göra pommes & bearnaisesås, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0