Lund & Malmö '



En fett chill dag i skolan? Absolut, tittade på film bara så slutade 11.20
Efter skolan stack jag & bästavän till nova lund, awesome? Javisst, förutom att min klänning inte finns längre ?! 
Äh, det är i alla fall fixat nu tror jag, återstår att se i morgon!  (: 
Stack även ner till malmö efter besöket i lund, hittade en jättefin klänning, men ska dock inte ha den på studenten nästa vecka, hehe (a) 

Har även hunnit träffa fiinaste en stund i kväll. Han åker ju till Danmark i morgon & är i väg hur länge som helst :'/ 

Nu ska jag fortsätta att skriva kursutvärderingar & lägga över alla mina bilder & annat skit på den andra datorn så jag kan lämna in den i morgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0